Regie over uw inkoop en crediteuren.
Het verwerken van uw inkoopfacturen (kosten facturen), stroomlijnen van uw liquiditeiten.
Natuurlijk begint de crediteuren administratie met het verwerken van de inkoopfacturen en beheren van de lijst met uitstaande rekeningen. Van hieruit kunnen ook budgetten gevormd worden en zal bewaking van de budgetten en dus uw kostenbeheersing doeltreffend zijn om het netto resultaat van Uw bedrijf te verbeteren.
Van hieruit kunnen er ook prognoses gemaakt worden om uw kredietbehoefte in kaart te brengen. (liquiditeitsanalyse)
Administratie is nu eenmaal de samenhang van alle mutaties, hierbij is het van belang om de activiteiten in kaart te brengen en van daaruit door te rekenen. Omzet wordt gegenereerd, Inkoopkosten zijn gemaakt, wanneer moeten de inkopen worden betaald, wanneer wordt het geld van uw klanten ontvangen, hier doorheen lopen dan de vaste lasten zoals huisvestiging, personeel.
Kortom TR Advies Administratie en Training kan u van A tot Z ondersteunen, begeleiden en adviseren in het gehele administratieve proces om de baten en kosten zichtbaar te maken.
Lekker direct!
Een administratiekantoor zonder nonsens. Transparant en effectief werken wij aan uw crediteuren administratie. Met respect voor uw klant en aandacht voor uw administratie.